onsdag 9 januari 2013

9113


Det är här någonstans jag får prestationsångest. Jag har startat en blogg för att främst visa upp mina bilder, eftersom jag vill att de ska komma ut till fler personer. Det känns tråkigt att ta en massa bilder och behandla dem med min tid för att de sedan bara ska fylla upp massa utrymme på vår dator till ingen användning. Jag gör inget med dem.
  Jag anser verkligen inte att de är vackrast i världen eller något liknande. Jag vill bara ha en liten "värld" för mig själv där det endast finns saker som jag tycker om, en plats där jag kan fixa och trixa lite själv utan att känna någon prestationsångest.
 Men det är det jag har fått. Prestationsångest.
Jag trodde jag kunde göra vad som helst. Men massa hinder dök upp på vägen. Det är därför jag inte lade upp en massa bilder på direkten.
  Jag vet inte vad som är fint, vad som duger eller vad som är för mycket.
 Det skulle ju inte bli såhär. Men det blev.

Men jag tänker nu göra så som jag vill. Jag har ingen riktig tanke över "så här ska det vara!"
Jag känner att det får komma om det kommer, och vad det är som ska komma vet jag inte.
  Men snälla, tyck inte att jag är för flum så du lämnar den här sidan. Jag ska göra det här, och jag ska tycka det är kul. Och det är extra kul om du följer mig på vägen.

 Här kommer det inte bli något "Tja tja bloggeeeeen!", inga shoppinguppdateringar eller information om den senaste uppdateringen till din smartphone. Här blir som sagt bilder. Plus lite skit ibland.
   Jag funderar på att lägga till lite poetiska texter ibland, sådant man har samlat på sig.
Bara för att boosta min hipsterlook en gnutta till.

  Både gamla och nya bilder kommer förhoppningsvis blandas till något som passar dig.
Jag är tacksam för att du inte tar, kopierar eller använder mina bilder utan mitt tillstånd. Tjatet om detta är väl tråkigt och ja... tjatigt. Men det är viktigt. Jag lovar, jag blir pissed off om jag finner mina fotografier någonstans där de inte hör hemma.

När du nu är inne på den här raden, så måste jag tacka dig för att du har läst det jag ville få fram.
 Du är så så så välkommen hit, jag blir seriöst riktigt lycklig när folk läser och tittar runt här.
 Här förekommer ingen glamour. Stor kram till dig.

4 kommentarer:

  1. prestationsångest kan du sluta ha, det är jättefina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättejättemycket, det värmer!

      Radera
  2. Stålmannen! Din blogg är awesome, enkelt sagt. Jag ska nog inte tråka ut dig med ett helt lexikon av positiva ord, så jag sammanfattar: AWESOME.

    SvaraRadera

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.