fredag 3 maj 2013

3513



Det här är min header i close-up. Liknar lite den här bilden.
Lite läskig kanske, om man inte vet att det där röda är en rinnig men ack så god sylt.
Den har som sagt tappat förtroendet som fullt fungerande sylt, men om man handskas skickligt med den funkar den gott och väl.
De här icke-tidslösa inläggen är lite tråkiga. Denna text informerar ju om att bilden ovanför är header på bloggen för närvarande. Men när man kollar tillbaka, någon gång en tid framöver, så kommer detta kännas gammalt, för att bilden inte alls används som header längre.
Aja. Herregud, vad jag snackar.
Måste ju fixa kvällsmat åt mina tappra familjemedlemmar. Jag slipper alltså fredagslaxen och texmexpajen!!!

2 kommentarer:

  1. Bilden är ju asgrym Isa! Det ser ut som om du har haft en vampyrmiddag eller något liknande!

    SvaraRadera

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.