söndag 10 mars 2013

10313



Idag har jag:

  • frusit.
  • fotograferat. Så misslyckat. Men gjorde i alla fall de här två spontana montagen av några av dagens bilder.
  • haft en överläpp utan att känna den.
  • blivit ännu mer sur på mitt minneskort.
  • degat. 
 Som svensk medborgare är jag nästan skyldig att skriva några rader om Melodifestivalen. Eller, det är jag ju faktiskt inte, men jag gör det ändå.
Glädjetårar gled nedför mina blöta kinder när jag gormade "YES!" i olika tonlägen.
 Och var jag den enda som reagerade när Gina sa "safarigul kycklingdräkt" när hon snackade om Carolas kycklinggula safaridräkt?

Kommentarer godtas gärna. Om du bara vill skriva av dig, säga att jag är tråkig eller kanske undrar något så är det bara att pränta in det i kommentarsfältet. Kanske vill du keysmasha, det går bra det med. Skulle vara sjukt kul faktiskt.


2 kommentarer:

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.