lördag 9 mars 2013

9313





Jag gör ett nattinlägg.
Så bad ass.

Har haft en asgrym fredagskväll.
Det bevisar att man kan ha det bra på fredagar utan tacos och chipssmulor.

Tror jag lägger upp några äldre bilder igen
som förra gången. "Återbruk del två" eller något sådant. Lite halvtaskiga bilder som jag inte är så nöjd över, men ändå lägger ut för att de bara ska vara utlagda. Lite grönt tema sådär.
Första på bitsk kanin, andra när jag testade nytt skitbra objektiv och verkligen märkte skillnad, tredje förra sensommaren vid en sjö i en stadspark och fjärde på min kloka rival som är lätt att ha att göra med och gör sig bra på bild helt enkelt.

Känner en sjukt stor tacksamhet av någon okänd anledning.
Man behöver känna det mer ofta.
Tänka på vad man har
och vad man egentligen behöver.
Nämen oj, vad högtravande detta blev helt plötsligt.

Det här blir till någon ful textloska som inte direkt ger någonting alls.
Och därför är det onödigt att jag börjar skriva här från första början.

Men det där strecket, med okänt namn, blinkar förväntansfullt efter sista bokstaven när jag väl har börjat skriva. Det blir så provocerande att orden inte tar slut. Det ser liksom snyggt ut när typsnittet får visa upp alla sina bokstäver.

Det är ju en så stor frihet det här med egen blogg.
Jag kan ju skriva vilken skit som helst här.

Och det utnyttjar jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.