måndag 1 juli 2013

1713


Har varit dålig på att lägga upp bilder.
 Är dålig på att lägga in bilder (på datorn, och sedan redigera dem).

Det här i alla fall en bild från ett ställe där jag var för inte alls längesedan.
Jag tog andra bilder vid det senare tillfället, får se om det blir något material för bloggen.

Annars fortsätter sommarlovet, på gott och ont.
Just nu är ju politiken i fokus och jag försöker mig på lite satir, det går väl sådär.

Tydligen är sorg kärlek som förlorat sitt hem, om en ska lyssna till någon poet därute.
Låter vemodigt och fint på samma gång, inte sant?
Om en får tillåta sig att vara lite extra djup skulle jag nog säga att hela livet är det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.