söndag 28 juli 2013

28713


Imorgon drar jag
                        far   jag   igen.

Har äntligen läst klart FOXFIRE (-en tjejligas bekännelser (vanligtvis sätter jag alltid in citationstecken, men icke denna gång, då jag kände att de inte riktigt passade in nu)), och den var väldigt speciell, minst sagt.
Den höll en tillbaka samtidigt som man bara ville springa fram mellan raderna.

Jag har lärt mig att uppskatta ord slumpvist satta (eller inte) i VERSALER,
ni som har läst har förstått.
Uppskattningen tar inte slut med den boken, utan kommer väl till användning när jag fortsätter med mitt exemplar av Caitlin Morans bok jag skulle ha avslutat för länge sedan, men aldrig hann/orkade.

Bilden är allmänt ful för de flesta ögon, 
men för mig betyder den mycket.

Fan vad fult formatet blev då, utdraget och gräsligt.
Ni får ursäkta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är jättevälkommen att kommentera, det gör min dag.
Inte för att jag är desperat, nej nej.